ca neo-analfabetii sunt prezenti peste tot, s-a mai spus.
Ca unii devin peste noapte evaluatori, sfidand criteriile de performanta spun in cele ce urmeaza.
Evaluarea angajatului este facuta de sef. Acesta, pe baza unor criterii stabilite de alti sefi si mai "competenti", ne da calificative. La unii bine, altora foarte bine si ca sa nu ne suparam, anul acesta, toti am luat foarte bine. Punctajele difera, de la batran la tanar, de la amic sau mai putin amic. Unde este feedback-ul functei de control, reglarea sistemului?
Cand seful este ales pe criterii de competenta, cand se poate impune in fata subordonatilor, evaluarea va fi obiectiva, cu identificarea corecta a lipsurilor, corectarea eficienta a lor si fara suparari. Functia de predictie functioneaza!!!
despre evaluatii la chimie
activitatea didactica: este pentru toti cei care au ajuns in invatamantul superior, nu conteaza cum, ce au invatat la disciplinele predate, au un doctorat (in orice!!)
ca disciplina se preda in invatamantul preuniversitar, in ciclul de licenta cu tabla, creta si prin experiment. Acest lucru este OBLIGATORIU. Renuntarea la materialele didactice, la metodele de evaluare traditionale, si utilizarea metodelor moderne (suna mai bine decat alternative pentru un evaluat premiant) prin folosirea calculatorului, videoproiectorului si evaluarea prin proiect va duce la cresterea numarului de neo-analfabeti, pardon potentiali manageri!
Fără a scrie formule, ecuaţii de reacţie, calcule stoechiometrice, fara experiment (miros de benzen, toluen, acetona, alcool, fenol) chimia devine dintr-o ştiinţă practică, concretă, o ştiinţă virtuală!
activitatea de cercetare: este pentru premianti (real winners)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu