luni, 7 ianuarie 2013

Tacerea este

si ea, un raspuns.
Am scris editorului sef al revistei Oriental Journal of Chemistry, am luat legatura cu distinsul meu coleg ce face parte din bodrul editoarial al jurnalului  (nu l-am hartuit, a venit el la mine sa-mi mai povesteasca despre indieni, cum ca vrea sa ma puna referent la un articol bun de chimie organica al asiaticilor, bla, bla). I-am explicat situatia cu plagiatul.
Tacere...
si de la editorul sef, care mi-a redirectionat ce i-am scris eu, in plus mi-a atasat un pdf al articolului plagiat!!! ....
si de la coleg.
Consider că a face parte din comitetul editorial al unei reviste indexate implică o mare responsabilitate, necesită o atitudine profesionistă. Dar ce valoare poate avea această atitudine dacă se asociază cu o persoană care practică autoplagiatul, falsul şi nerecunoaşterea stiintifica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu