vineri, 18 ianuarie 2013

Optiiris

O firma foarte serioasa, cu promptitudine in remediere, inlocuire piesa in garantie. Din fericire, pentru aceasta firma, care isi respecta clientii, si sunt multi, numai cuvinte de lauda. Zilele trecute mi s-a dezlipit un brat la ochelarii de vedere cu rame din titan, ochelari de care am fost foarte multumita. Am fost la firma si pe loc mi s-a propus inlocuirea ramelor, posibilitatea optarii pentru alte rame etc.
Din nefericire, pentru o firma cu care am colaborari profesionale de ceva timp (nu-i dau numele, caci sper sa rezolvam cu bine situatia creata), remedierea pieselor, a accesoriilor in garantie a fost un fel de "mestesugarit in negustorie", service-ul post garantie incepe sa aibe iz de business romanesc, clientii sunt putini si se cunosc intre ei.


De multumita ce am fost, la Optiiris, mi-am achizitionat fulger si o pereche de ochelari de soare, cu rame "usor pisicoase", tip cat-eye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu