joi, 28 februarie 2013

De martisor, de la politia romana

un cadou adevarat pentru un lucru imaginar

Un adevarat cadou de la politie. In dupa amiaza aceasta am fost oprita de agentii de politie, dupa un discurs ca am fugit de la locul faptei.... si ca "m-au alergat" vreo 500m. De ce? Ca nu am acordat prioritate pietonilor pe marcaj!!!!!!!! Eram singura, au trecut la intimidare, mi-au facut proces verbal de constatare, nu am vrut sa-l semnez, caci nu era nimic adevarat. (De la acel marcaj, unde nu a fost nici un pieton si pana unde am oprit nu erau mai mult de 150m!!!!) Au pus un martor sa semneze, ca nu recunosc, dar nu am vazut PV, in schimb mi-au oprit permisul, mi-au dat dovada pt 15 zile!!!! Este sesizarea lor impotriva mea!!!!, iar acel martor nu a vazut nimic, doar l-au pus sa semneze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Acel agent de circulatie are multe pe cap, la activ. Am citit pe net, dar eu ce pot sa fac? O femeie singura, la volan, in Romania de azi.

despre agent am citit cand am venit acasa,

http://www.argesmedia.ro/fapt-divers/ce-ziceti-de-asta-domnule-dumitru-nicolae-vezi-ca-daca-te-bat-astia-eu-nu-ma-bag

Un comentariu:

  1. Au stat cu girofarurile aprinse vreo 20 de minute, pana au compus PV. Au prins INFRACTORUL!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere