sâmbătă, 9 martie 2013

prietenul politistului

…..că am fost tare afectată zilele acestea, că am rămas fără permis şi cum am fost interceptată am mai spus.
Imi fac datoria la locul de muncă, uneori chiar mai mult decât se cuvine.
Nu conduuuuc cu viteză!!!!
Acord prioritate pietonilor (de multe ori sunt certată de ai mei şi alţii care se cam grăbesc, de ce opresc).
Nu m-am sustras niciodată de la evenimentele neplăcute, inerente. Mi-am bătut capul cu toate lucrurile de etică, conduită....

Si iata-ma oprită de poliţist, certată că nu am oprit, că m-au alergat 500m...
Că stau la pândă, se poate vedea după amenzile care le tot dau din aceleaşi locuri (nu prea multe locuri, căci nu este cazul!!). Dar cine să vadă?
Că nu au un comportament adecvat când te opresc, este alt aspect. Le este greu, .... Poate am avut eu ghinion si am dat peste un astfel de politist.

Si iata că mi s-a dat şi o replică. Am văzut-o astăzi. De la prietenul poliţistului.....

Nu că ar sti să vorbească prea bine, este natural omul meu. Probabil cu limba română se chinuie, cum se chinuia şi poliţistul meu cu nişte ironii...

Omul are şcoală, acea şcoală care scoate neo-analfabeţii, o consecinţă anormală a frecvenţei cursurilor de astăzi.



Imi fac datoria acolo unde sunt.

Cer să fiu respectată şi tratată cum se cuvine. Nimic mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu