luni, 19 mai 2014

untul si laptele de karite

Untul de karite este untul de shea care se obtine din nucile arborelui  Shea-Karité, arbore care începe să rodească după aproximativ 15 ani.

Untul de Shea este un ingredient de nelipsit din tratamentele cosmetice naturale din întreaga lume, atat in zonele de bastina cat si in cele mai luxoase saloane de frumusete.
Contine AG: oleic, palmitic, linoleic, stearic, linolic, vitaminele A, B, K, fitosteroli.
Este un hidratant intens pentru pielea uscata si iritata, un excelent revitalizant  al pielii obosite, uscate, a scalpului. Este penetrant si se absoarbe usor, regenerant, cicatrizant, previne ridurile si semnele de imbatranire prin stimularea sintezei de collagen.
Cu unt de karite, miere si polen am inceput sa modelez primele sapunuri, cele consumate si apreciate de prieteni.
Cu lapte de karite, miere mi-am reinoit spumantele,  sampoanele. Fara a fi un brand simandicos, mai mult discret decat modest, gama Le Petit Marseillais m-a cucerit.
Un miros placut ce incalzeste si indulceste aerul.
Am cumparat si masca din aceeasi gama deoarece din cand in cand folosit , nu mi se mai  electrizeaza parul.
Cu ulei de sofranel, extract de afine din aceeasi gama, am descoperit samponul pentru par vopsit, pentru protectie si mentinerea culorii.
Toate noile achizitii au preturi mici pentru o compozitie minunata si un miros demential.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu