duminică, 19 ianuarie 2014

I COLONIALI



Am cumparat o crema deodorant I COLONIALI de la Marionnaud Mall Pitesti in data de 17.01.2014. Am achizitionat crema fara sa testez produsul intrucat auzisem de brand numai lucruri bune. Consider ca in gama produselor nou promovate ar trebui sa se gaseasca la raft testere. Intamplator am dat peste promotie in care spune ca in limita stocului disponibil se ofera un minicadou (era doar inceputul promotiei, iar eu am vazut, fara sa dau prea mare importanta setul cu cele 2 miniaturi la una dintre vanzatoare).  Raman cu o dezamagire fata de cei ce promoveaza acest brand.

2 comentarii:

  1. Exact asa am patit si eu. Cand am intrebat de "minicadou" mi s-a raspuns ca nu au primit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am intrebat de minicadou fiindca nu stiam oferta. Pur si simplu am dorit un stick antiperspirant eficient. De oferta am aflat astazi. Deo de la Biotherm mi se pare excelent, dar nu am gasit in Pitesti. Am ales crema I Coloniali, doar din auzite. Nu aveau testerul. Mi s-a parut ciudat acest lucru la un produs nou promovat!!!

    RăspundețiȘtergere